lauantai 12. marraskuuta 2011

Matkalla ikuisuuten.

Sinne me ollaa menossa ja siellä me kaikki nähään kuitenkin. 
Mulla on tänää ollu tosi jännä fiilis. Jotenki  erilainen. En sit tiedä mitä tää tarkottaa.

Noh, ainaki mulla on joulufiilis ja kynttilät palaa. Ja tietty laitoin valoverkon palamaa kans. Tunnelmallista!
Pää lyö taas tyhjää ja mikään, mitä mä oon tehny ei nyt vaikuta kovinkaan kirjottamisen arvoselta. En edes oo tehny mitään. Nyt toimintaa nainen!

Viikolla huomasin ainakin ettei englannin ainekirjotus oo mun juttu. Sain aihepaperin käteen ja aiheet olikii mitä mainioimmat.  Aihe 1: "Art and us" Mitä mä mistään taiteesta tiedän? Joo ei oo tästä voi kirjoittaa ainakaa.
Aihe 2:  "Spectator Sports" Mitähä tää sitte oikee tarkottaa suomeks. Juu ei tämäkään. 
Aihe3: "Mind your manners" Ai häh? jotai käytöstapoja? Ei niistä keksi mitään fiksua kirjotettavaa.
Aihe 4: "Globalization" Se on sit siinä. globalisaatio, en edes tiiä mikä se on mut hyvältä kuulostaa ja eiku kirjottamaa. Innolla ootan minkä numeron se opettaja mun heikon englannin kirjoitustaidolla viitsii antaa. En ainaka odota 6 parempaa. Mä tarviin siis harjotusta.

Syön muuten ihan liikaa suklaata nykyään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti