keskiviikko 29. elokuuta 2012

synkkä on yö ja kello kaksi lyö... ja hiiret ne kaapissa soppaa syö...

Kyllästyin valkosee massataustaa ni laitoimpa mustaks. Vähä synkkä mut ei se haittaa!
Olipa rauhalline työpäivä. Ravintolas vähän asiakkaita ja muutenkii otettii aika rennosti.
Ja mitä mä opin tänää? 1. Marenki taikinasta ei saa semmosta kovaa enää uudestaan kun se on seisonu pöydällä tunnin.  2. Nyt tiedän milt vanha murekemassa haisee. Ja tuntuu. Ja näyttää. Hyi olkoo, en haluu koskaa enää kokee tätä. Nyt se on sit kompostis. Ja pysyy siel!!  Kyl mä ehin siit 20 pihvii muotoilla enne ku tajusin et ei täs taida olla kaik iha kohillaa. 

Jeejee syksy! Paitsi et lehet ei oo viel keltasia ja on viel elokuu. Mut tuol mä taas kevaril ajelin vesisatees. Koht taitaa olla aika iskee traktorii tulille ni pääsee huomattavasti kuivempana ja vähemmän paleltuneena perille. Tulee vaan pitemmän päälle kalliiks ajella...
Parast syksys on pimeys. Mä oon ehkä joskus maininnukkii mut mä tykkään pimeestä. Oikeesti. Talvi on ihanaa ku on pimeetä. Yhistän pimeen nukkumisee ja yöhö. valosan siihe et ollaa hereil. ja on joku päivä. Sitäpaitsi yöl kaikki on paljo hauskempaa. Ja pimeel on jännempää. Mut mua vähä harmittaa ku en voi datailla, kattoo telkkarii tai selailla puhelinta kaua pimees ku mulle tulee migreeni. :( Mut silti pimee on tosi kiva.



Ja kohtahan voi ripustaa jouluvaloja ja polttaa kynttilöitä. Joululahjojakii pitäs alkaa miettii.. ja jos sitä nyt alukse neulos parit lapaset ja sukat. Voisko joku vähä ravistella mua? Nyt o elokuu!

1 kommentti:

  1. oot hiton kaunis! äläkä välitä niistä kommenteista mitkä sua yrittää lannistaa, oot erilaine ja täydelline just tollasena ku oot, ja i love u hair <3 toivottavasti saat tästä ees väähä voimaa :)

    VastaaPoista