maanantai 14. marraskuuta 2011

Haluan lisää kynttilöitä mun huoneesee!

Mun jouluilut jatkuu. Taas istun kynttilän valossa ja neulon joululahjoja.  Joka joulun ongelma, että mitä antais lahjaks. Tänä jouluna mä kuitenki leikkaan mun budjettia reilusti ja teen lahjat itte. Tulee hienoja lapasia sun muita juttuja! Kuvia ei voi valitettavasti  laittaa ku väärät silmät saattas nähä ne. Paketin avaamisessaha kivointa on se ku ei tiedä miltä sisältö näyttää. 

Mulla on uus harrastus. Mä alotin uimisen, ihan vaa urheilu ja kunnon kohotus mieles. ( Voiks sitä muus mieles alottaakkaa?)  Jonkun näköstä motivaatiota kuitenki tarvittas  torstain uimiselle, se nimittäin pitäs tapahtua aamulla 6-9 aikaa. Muulloin en kerkee ja torstaisi koulu sattuu alkamaa 12:30. Sunnuntaisin mun uiminen onnistuu ihan hyvin ku se on vasta iltapäivällä. Ellei tietenkä edellinen yö oo venyny aamuu ja jos oon vaikka viel iltapäivälläki nukkumas. Koitetaan siis vaa välttää noita poikkeuksia.
Mutta se torstai. Pitääkö mun tosiaan vaa pakottaa itteni illalla aikasi nukkumaan? Ja koska vastaus on kyllä, kertokaa joku miten se tapahtuu? Ei nimittäin oo ikinä ollu mun juttu mennä aikasin nukkumaa. Mä oon aina vetkutellu niin pitkää ettei silmät kestä auki. Aamulla mua ei saa sängystä ylös ja päivällä väsyttää ja kaduttaa ku ei tullu nukuttua. Näin tapahtui myös tänä aamuna. Huoh!
Mä meen nyt kattomaa Rööperi leffaa telkkarista. Näköjää jos alkanukkii, mut oon nähny sen mont kertaa. Hyvä leffa silti!

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi valot tossa peilissä :D Mut eikö ne vähän häiritse peilaamista? :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on huoneessa niin paljon peilejä et yks riittää valoille :) mut kyl tuost voi ihan hyvin viel peilata :D

    VastaaPoista