tiistai 31. heinäkuuta 2012

LONDON!

Vihdoinki kotona. Ensi 5 päivää Lontoossa ja sieltä suoraan himokselle festareille. Nyt jos ehtis vaikka rauhottuu.
Mut palaillaas vähä Lontoon matkaan. Voin sanoo että mä inhoon halpoja hotelleja. Ja kokolattiamattoja. Lisätääs siihe viel Brittein-saarien kostee sää ni voit olla varma että hotellissa haisee iha viemärille. Mut 5 yötä menee missä vaa, eikä me pahemmin hotellissa hengailtu.
Sit mä tein yksin ( äiti, pikkusisko ja pikkuveli seikkaili sil aikaa Lontoos ) reissun Brightonii. Junalippu eestaas ei ollu ku 15£. Oli ihana olla taas Brightonis kahen vuoden jälkee. Ikävä kielimatkalle!
Lämmintä oli ehkä +30 ja mä vetelin farkuissa ja hupparissa ku en omista shortseja. Juu ei toki ollu kuuma tai mitää!

Rahaa kulu suunnilleen 250e ja suurin osa ruokaan... hmm.. No kyl mä shoppailinkii mut en jaksa kirjotella ostoksist. Ainakaa viel. Vois kyl tehä syksyl uuen reissun Lontoosee. mjoo. kuulostaa suunnitelmalta! Ketä lähtee messii?

6 kommenttia:

  1. Heei, oon uus lukija! Oon syksyllä menossa Britteihin. Ollaan viikko brightonissa ja mennnään muutamaks päiväks lontooseen. Oliko vaatteet miten kalliita?
    Entä nuo kuvassa näkyvät tennarit?
    Kumpi on kivempi brighton vai lontoo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu paikasta, esim. primark ja newlook o suht halpoi ja sitten ku siel on nii paljo kauppoi ja ne o isoi ni helppo tehhä löytöjä halvemmal. mut suunnilleen saman hintasta ku suomes :D
      kuvas näkyvät vanssit maksaa 40£ eli suunnillee 48e. ja jos brighton on kivempi! melkei samat kaikki kaupat mut brightonis vähemmä ihmisii.

      Poista
  2. Voii nykkö tuala briteis on noin lämmin, justii ku tulin kotia!(okei tulin jo kuukaus sitte) Olin kolme viikkoa brightonis kielimatkalla ja sää oli mitä paskin! Kertaakaa ei ollu läheskää noi palio väkiä rannalla! Ikävä tuonne ;__; Sori tälläääne random avautuminen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no vähä sul kävi huono tuuri :( mul oli kaverit kans 3 viikkoo brightonis tänä kesän ja ne tuli kans just enne hyvii säit pois sielt :D

      Poista