tiistai 3. tammikuuta 2012

Olin tänää aika best salaatin tekijä!


Tänää ekaa päivää koulun keittiös harjottelee näyttöjä varte. Vois luulla et se ei ollu yhtää kivaa, mut päin vastoin! Just hauskaa ja koko aja oli tekemist. Varsiki ku olin tiskiryhmäs. Tein myös salaatin  Ne keittiötädit jotka oli  mun ryhmän kans oli kyl iha mukavia, laadukasta juttua  kyl tuli ja ne kokoaja hihitteli ku pikkutytöt melkeen joka asialle. Tosi rentoo porukkaa. Se toine niist tädeist sano mulle yhes vaihees: "Älä sit kerro tolle jos teet jotai hauskaa ku se ei pysty lopettaa nauramist ja työn teost tuu sillo mitää!" No  en mä sit tehny kyl onneks mitää hauskaa. :D Melkee hajotin sellasen pöytätuulettimen, nostin sellasta mustaa laatikkoa hyllylle tiskistä ni tuulettimest tippu ritilä mun päähä. Hyvä et oli kevyt etten saanu mitää tälliä.
Lopuks sit viel ku koottii tiskikone uudestaa ni yks toine täti tuli kyyläilee meijä tekemisii siihe ns. "tiskille" mist näkee tiihe tiskaus paikkaa. Sit ku mä katoin et mitä se kattelee siin ni se huutaa sielt mulle: "Tyttö!! Tuoha yks olut kiitos!" Huusin takas et "OOKOO!!" Sitte se nauro mulle ja lähti pyyhkimää pöytiä :) Huomen jatkuu!

Mun uus pyörä pöllittiin. Jo toine pyörä tänä syksynä. Soitin iskälle bussipysäkilt ku näin et pyörän jälet menee kylälle päi. Käytii ettimäs ja tadaa, nyt on pyörä taas pihalla. Löyty tän kylän tunnetuimman juopon/spurgun pihasta. Yllätys yllätys. Ja nyt jokainen joka samassa kunnassa asuu ja luki tämän, tietää mistä oon pyöräni hakenu. Huomenna aamulla laitan kuulkaas sellaset lukot pyörää et se ei varmast lähe kenekä mukaa.

Uusvuos meni iha mukavasti, ensi kävin syömässä venäläistä ruokaa mökillä, kun ne venäläiset vuokralaiset kutsu meijät  kylää. Ne kysy iskält ( tai siis näytti elekielellä ku iskä ei puhu englantii ) et saaks mulle antaa viinii. Iskä näytti et joo iha vähä. No ne kuitenki kaato lasin täytee. Punaviini on pahaa, mut meni se kuiteki alas perunasalaatin kans. Mut myös kutsuttii Pietarii kylää. Jos sitä ens kesän vaik.
Loppu ilta meni kaverin mökillä ja toimin myös kuskina. Oli jees! Nyt taas takasi arkeen loman jälkee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti