perjantai 30. joulukuuta 2011

Ikea shoppailuu!

Kävin eile ensimmäist kertaa elämässäni Ikeassa! Ihana  paikka! Niin paljo kaikkee ihania  tavaroita. Olisin voinu osaa koko Ikean. Ostin kuitenki sit vaan ison mustan pehmosen maton ton ruman vihreen raita-maton tilalle. Ei se ees sovi tän hetkisee järjestyksee, mut kiva se on silti. Kivempi ku edelline!!
Ikean kassoja. tajusin aika myöhään ottaa kuvia. :D

Mä tas edustan...mut Niia
Messis oli myös täti ja isosisko ja siskon lapsi Niia 5 -kuukautta. Mä sain sylkytellä tyttöö ja työnnellä rattaita välillä. Kyl mä oon maailman paras täti! Tai ainaki yhtä hyvä ku mun kaikki omat tädit 2kpl.Käytii kans siskon luon kylässä ja pois tulo matkalla Kouvolan citymarketis. Löysin CM:n seppäläst ihanan paidan. Nyt kaduttaa etten ostanu sitä.

Mun pyörä pöllittii tos aikasemmi syksyllä, kiitos vaan sulle joka otit sen ja jätit joku rupusen pyörän tilalle. Kyllä harmitti. Nyt me onneks iskän kanssa kunnostettii uus pyörä mulle, Helkama kaunotar. Ei siin oo ees vaihteita, mut se kelpaa mulle iha hyvi. On se sentää helkama ja aika kaunotar. Kohta voisinki mennä liukastelemaan sillä kylälle päin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti