sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Haastetta!

Ja haasteen mulle pisti shamandalie :)

Säännöt:
- Kerro 11 asiaa itsestäsi
- Vastaa haastajan 11:sta kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät. 
11 asiaa itsestäni : 
1. Oon positiivinen ja sopeudun lähes kaikkeen.
2. Oon tosi pihi rahan suhteen enkä koskaan osta mitään.
3. Siivoon harvoin ja oon huono siinä.
4. Paitsi keittiö pitää olla siisti! 
5. Paloin täysin loppuun viime syksynä. Lintsasin koulusta ja tein liikaa töitä. 
6. Inhoan mun entistä työpaikkaa, enkä koskaan mee sinne enää töihi.
7. Valehtelen todella harvoin ja puhun totta vaik se vaatis minkälaisen kohtauksen jollekkii.
8. Tykkään liikkuu yksin ja mennä mihin tykkään. Viihyn myös yksin esim. mökillä tai käyä ajelemas kevaril.
9. Oon kuiteki sosiaalinen ja pyrin olemaa kaikkien kaveri.
10. Mulla on paljon jätkäkavereita ja usein oon ainoo tyty porukas
11. En kuitekaa oo mikää wnbjätkä ja mun lähimmät ystävät on tyttöjä joitten kans vietän kans aikaa :)
Haastajan 11 kysymystä : 
1. Miksi alun perin aloitit bloggaamisen?
- Kokeilun halusta :)
2. Asia, josta tykkäät keskustella?
- Kaikki asiat maan ja taivaan väliltä. Riippuu henkilöstä mistä tykkään sen kans jutella.
3. Missä puhelimesi sijaitsee tällä hetkellä?
- Tuos vieres.
4. Mikä on turhin tavara, jonka omistat?
- Moniaki turhia tavaroita. hamstraan esilaisia purkkeja bobylotioneita tai saippuoita tai vastaavia, mut en koskaan käytä niitä. ehkä ne.
5. Saavutuksesi, josta olet erityisen ylpeä?
- Yleenäkkii varmaa se et oon edelleen tässä enkä koskaa luovuttanu. Pohjalt ollaa noustu ja oon entist vahvempi. Siit voi olla kyl ylpee.
6. Missä haluasit olla viiden vuoden päästä?
-  Haluisin käydä töissä ja asuu omassa kämpässä ja viettää iha normaalia elämää.
7. Kieli, mitä haluasit oppia puhumaan sujuvasti?
- Venäjä. Puhun sitä jo nyt mut aika heikosti. 
8. Missä paikassa viihdyt parhaiten?
- Mökillä varmaan. tai kotona. Oon vähä kotihiiri.
9. Kuka on elämäsi tärkein ihminen?
- Ei tollasta voi kysyy. Äiti ja isi tietysti.
10. Mikä on mielestäsi etovin asia koko maailmankaikkeudessa?
- Se mite jotkuu käyttää toisiaa hyväks. tavalla millä hyvänsä ni must se o nii vääri.
11. Pystyisitkö nuolaisemaan bussin STOP-nappulaa rahallista korvausta vastaan?
- Helposti.
11. kysymystä haastetuille : 
 1. en jaksa kysyy mitää enkä haasta ketää. Oon laiska :( Anteeks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti