sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Asioita Joulusta!

1. Ruoka on paras!
 Oikeesti sitä samaa ruokaa voi mättää viikon, eikä se ala ikinä maistuu pahalle.

2. En välitä joululahjoista. 
Tai siis se ei oo musta se pääasia. Koskaan ei voi pettyy kun ei odota mitään. :)

Tähä saattaa kyl vaikuttaa se et mä oon tajuttoman pihi rahansuhteen ja mietin kaiken tarkkaa mihi rahani käytän.( Paitsi no ruokaa voi ostaa aina vaik rahat ois kui lopus! )


3. En oo ikinä tykänny joulupukin kuumalinja ohjelmast.
Kui tylsää o kuunnella ku random penskat selittää jollekkii "joulupukille" telkkaris ja sit siel hiihtää taustal niitä "Tonttuja" ketkä on jotai pikkukakkosen juontajia tonttuhatut päässä. Kuinka uskottavaa.
( Okei tunnustetaan, oon soittanu sinne joka joulu, myös viime vuonna veljen kans. Mut mulle ei koskaan vastata..)

4. En käsitä "toisenlainen lahja" juttua
En ois kovin otettu jos joku on mun puolesta osta jollekkii afrikkalaiselle vuohen. Tulen paljon ilosemmaks vaikka suklaalevystä.

5. Joulun kaupallisuus
Jee ostelkaa vaan kalliita lahjoja ku kaikki on joulun jälkee alennusmyynnissä :)
Ja ku muutekii pitäs ostella kaikkee jouluna.

6. JOULULAULUT PARKKIHALLEISSA JA TOREILLA JA JOKA SAAKELIN ULKOILMA KAIJUTTIMISSA!!!
Kuulostaa niiiiiiin typerälle. Sit ku ne samat levyt soi siel päiväst toisee.

Joulu on kuitenkii tosi kiva :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti