lauantai 7. heinäkuuta 2012

mä muistan sen kirkkaan päivän...

"Heinä haisi, puut tuoksui, linnut lauloi vaan..."  Nii juu. Ihan mahtavaa. Ja heinäkuu.
Yhtäkkiä vaan tulee semmone fiilis että se on kaikki, tässä ja nyt. Niin ihana fiilis. Mä rakasta täl hetkellä kaikkia ja kaikkea vaik ankarast on tullu pohdittuu elämää ja ihmissuhteita. Oon taas saanu uutta näkökulmaa tiettyihin asioihin ja ihmisiin. Sekä negatiivistä että positiivistä. Kiitti ystävät että olette olemassa. Myös te joihin oon vähemmän pitäny yhteyttä. Oompas mä tunteelline tänää. khihhihhiii...


Mä oon taas menos Britteihi. Jes! pääsee taas shoppailemaa ja ostamaa uusia kenkiä. 

Ja hei kaikki tylsistyneet, tekiskö joku mulle uuen bannnerin? 

8 kommenttia:

  1. hei laura jos annan rahaa tuotko mulle kengät briteistä...... jos ne ois yhtään halvemmat hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisha sitä vaik :D riippuu kui helppo niit o löytää sielt.

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Jeee voit tuua mullekii jotai kivaa jos keksin täs jotaki määgi annan fyggeeeee !! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän mä voin :D jos vaa saan matkalaukkuu mahtumaa

      Poista
  4. sun ulkoasu on tylsä ja oot kaikenlisäks ruma.

    VastaaPoista
  5. no kiitti rakentavast kommentist. :D arvostan

    VastaaPoista