keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Tulis se kevät jo!!

Lasken päiviä kevääseen. Vaikkei sitä nyt tarkkaan voikkaa laskea. Mua ei oo pitkään aikaan himottanu näin paljo ajamaa! Ihan oikeesti mä haluun jo reenailee. Mut ensi pitkä ja kylmä talvi. Pääsis ees jäälle tekemää rataa, mut ei ku ei oo ees jäätä.
Kouvolan motocross  rata  22.6

Mun hammas joutuu juurihoitoo? Arvaa oonko ilone? En todellakaan, mulla ei oo kohta enää yhtään hammasta jälellä. 4 rautahammasta on jo poistettu mukamas jonku oikomishoidon takia, mulla on aina ollu jonkunäköstä rautaa suussa, nytki joku rautalanka. Kiitos oikomishoitojen, mun purenta meni päin metsikköö ja leuat jäi jumii ja jouduin vuoden ajan käyttää purentakiskoa. Eipä unohdeta nitä päänsärkyjä. Leuoista on välilevy pois paikoiltaa. En enää koskaa saa suuta kunnolla auki ja leuat naksuu ja on kipeet, päivittäi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti