sunnuntai 11. joulukuuta 2011

RUKA ! RUKA ! RUKA !

Ihastuin paikkaa! Lasketeltii jalat kipeiks, pidettii kivaa ja mä huomasi että edes sähkösauna ei lämpene mulle. 

Ekana päivänä eli  perjantaina mä halusin illalla saunaa. Menin laittamaa saunan päälle ja iskä huuteli mulle ohjeita tuoisesta huoneesta. Tein just niinku käskettii. Menin kattomaa tunniks telkkaria ja oottelin et  sauna lämpee. Hei c'moon eiks sen tunnissa pitäs  lämmetä? Mä meen suihkuu, täytän löyly astian. Istun lauteille ja heitän vettä kiukaalle. Läts. Sauna on ihan kylmä. Mä vääntelen  kiuskaan nappuloita ja  istun kylmässä saunassa. Ei minkään näköstä lämpenemisen merkkiä. Käyn lämpimässä suihkussa  ja meen pyyhkeessä lukee  keittiöön lehteä. Puolentunnin päästä uudestaan saunaa ja yhtä kylmä edellee. Ei se lämpee. Ketuttaa ja mä luovutan kun kylmäki tulee. Kestää 10min  ja iskä menee  saunaa, sauna on ihan  kuuma. Eipä mua enää huvittanu saunoa.


Perillä on tuolla edessämme jossain
Mennään, mutta ajetaan hiljempaa
Toivon, ettei matka loppuis ollenkaan
Tämä voi olla
koko elämämme ihanin päivä
Ajetaan hiljempaa
Toivon, että matka jatkuu, jatkuu vaan... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti