torstai 6. lokakuuta 2011

BOJOING!



Tänä aamuna heräsin kyl aika lennokkaasti. Tosiaan heräsin varmaan vasta siihen ku huomaan et mun kello soi ja mä oon jo seisomassa mun sängyn vierellä. Tällasia heräämisiä lisää, mua ei nimittäin ees väsyttäny. Aamupalaki meni alas helposti. Kiire tuli silti.

Se tunne kun istut bussissa ja tajuat että kaapin avain ja kokin hattu on kotona. Jes! Koulussa vara-avainta ettimään ja myöhässä tunnilta n. 10min. Tehtiin vaalea peruskastike, ja mä osasin aika hyvin sen! Ei edes maistunu pahalta. Syy olla itestä ylpee.

Alkaa lukio ottaa päähän. ( kaksoistutkinto ) Ruotsin koe olis voinu mennä paremmin, jos olisin saanu kertausmonisteen joka olis tarkastettu, mut ei. Kannattaa olla kipee just väärää aikaa. Ei mitään tietoo miten mä saan ton kurssin suoritetuks ku aika ei riitä millään. Missä välissä mä ehdin tehdä kuuntelun ku ens viikolla pitäs antaa numerot. Nii ja ne selvittämättömät poissaolot. En nyt osaa ymmärtää.

Istun nyt koulussa ja ootan bussia joka tulee 40min päästä. Miks mun pitää asua jossai metässä? Mur!  


Lontoo! Here we come! Oon jo vähän tsiigaillu missä meijän hotelli on ja miten sieltä pääsee parhaiten shoppailemaan. Jänskättää tosipaljon, miten me saadaan aika riittämään ku mä tiedän et mun seurassa osa ajasta menee turhaan juoksenteluun, kun en malta kattoa mihin kannattaa mennä vaan mennään sinne mikä näyttää järkevimmältä. Yleensä se vaan ei oo se järkevin. Jos pääsisin Brightoniin♥   Mulla olis niin paljon helpompaa. Ei riitä aika, eikä riitä raha. :(

P.S. Bussi, voisitko jo tulla ja viedä mut kotiin?
P.P.S. Aamulla oli melkein pakkasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti